Saját sztori, saját élet, saját étel

Az IR napos oldalán

Az IR napos oldalán

4+1 megjegyzés, amelyekre készülj fel, ha életmódot váltasz

2020. július 11. - Árgyellán_Marton Edina

Van az a mondás, hogy ha van rajta sapka az a baj, ha nincs, akkor pedig az okozza a gondot. Nos, ha életmódot váltasz, azt hosszú távon tartod és még látványos eredménnyel is jár, érdemes felkészülnöd néhány tipikus dologra. Jómagam másfél évvel ezelőtt kezdtem e téren új életet, megszabadultam 33 kg-tól és közben életet adtam a kisfiunknak is. Gondolhatjátok,mi mindent kaptam ezen idő alatt. Most összegyűjtöttem a kedvenceimet.

k1.JPG 

1. Biztos éhezel!

Ezt szinte kivétel nélkül minden egyes összejövetelen megjegyzi valaki még akkor is, ha mellette ülve vertél be egy igen komoly adag ételt. Ilyenkor mindig megpróbálom elmagyarázni, hogy nem éhezem, csupán kiiktattam bizonyos alapanyagokat az étrendemből. Van, akit ezzel meg lehet győzni, viszont biztos lehetsz benne, hogy lesz aki végig ugyanazt hajtogatja majd. 

2. Ugyan már, alig tettem bele cukrot, ez belefér!

Nos, nem! Ha megcukroztad, nekem az már nem fér bele még akkor sem, ha megsértődsz miatta. Érdemes ehhez tartani magad, ugyanis így maradhatsz következetes. Amennyiben a vendéglátó nem tudja, hogy mi alapján étkezel, elmondhatod neki és biztosan megérti majd. Ha pedig tud róla, nyilván nem akart rosszat, se teremtsd le csak szépen utasítsd vissza. (A nagymamám egyemmeg annak idején a konyhában fellelhető össues zöldséget kirántotta nekem, mert az bizony diétás. Hát nem volt még egy ilyen édes asszony a Földön!)


3. Nagyon sovány vagy, nem vagy te beteg?

Nem, és ha ezt hallom, akkor ez arra enged következtetni, hogy nem festek túl jól, szóval ezt lehetőleg ne kérdezd!

Persze nyilván belefutsz majd, ilyenkor ne vedd magadra, csak mosolyogj és mondd el, mennyire jól érzed magad a bőrödben. (Viszont mindig felmerül bennem a kérdés, hogy amikor három számjegyű volt a testsúlyom, miért nem tett senki megjegyzéseket az egészségem kapcsán?)

4. Vettem neked laktóz/glutén/tojásmentes bármit!

Köszönöm, de nem ételallergiám van, hanem diétázom. VISZONT nagyra értékelem, hogy gondoltál rám és nagyon hálás vagyok érte!Ez a tipikus példája annak, amikor valaki nincs tisztában azzal, miket is eszel, viszont gondol rád. Én ezeknek mindig nagyon örülök, még ha legtöbbször nem is ehetek belőle. 

+1. Beteg lesz a gyerek, ha terhesen/szoptatás alatt diétázol!
Ha annyi forintom lenne, ahányszor ezt hallottam....Nos, mivel egy pillanatig sem éhezem és beviszem a megfelelő tápanyagokat a szervezetembe, a magzat tökéletesen fejlődött a terhességem alatt és a szoptatási időszak alatt is jutott elég tej neki. Nem is értem, miért gondolja bárki, hogy veszélyeztetném a gyermekem egészségét. 

Ha még több diétával vagy IR-rel kapcsolatos bejegyzést szeretnél látni, az instagram.com/ir_on_will oldalon találod őket!

A bejegyzés trackback címe:

https://ironwill.blog.hu/api/trackback/id/tr8715994756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása