Saját sztori, saját élet, saját étel

Az IR napos oldalán

Az IR napos oldalán

IR-barát és hagyományos receptek, hogy az egész család jól lakjon!

2020. június 04. - Árgyellán_Marton Edina

Az én drága aranykezű nagymamám egész életében szorgoskodott, meg nem állt egy pillanatra sem. Vezette a háztartást, nevelte a gyerekeket, ellátta a ház körüli jószágokat, a nagypapámmal együtt fenntartottak egy terményboltot és még mindezek mellett a sütés-főzésre is maradt ideje. Gyermekkoromban sok időt töltöttem náluk és szinte nem telt el úgy nap, hogy ne került volna ki valami finomság a sütőből, így gyakorlatilag a receptjei közvetlen közelében nőttem fel. Amikor kiderült, hogy IR-es vagyok, azt hittem, le kell mondanom ezekről a dolgokról, pedig egy kis átalakítással ugyanúgy elkészíthetők ezek az ínyencségek. A #szeretlekmama receptek, - amelyeket itt az oldalon fogok folyamatosan közzétenni – mind olyan finomságok, amelyeket én magam is elkészítettem a konyhámban, így nem árulok zsákbamacskát.

Nem sok nehezebb feladat van annál egy IR-es vagy cukorbeteg számára, mint amikor kétféle menüvel kell előrukkolni. Különösen a vendégségek alkalmával igaz ez, hiszen ilyenkor a hagyományos módon elkészült ételek mellett a 160 grammos diétával kompatibilis finomságoknak sem szabad lemaradni az asztalról. Pontosan ezért az ide felkerülő receptek leírása kétféle összetevő listát rejt, így a fehér lisztes – cukros és a teljes kiőrlésű, cukormentes verziókat is elkészítheted akár egyszerre. Így senkinek sem kell lemondania a finom falatokról. Az elmúlt másfél évben, mióta életmódot váltottam, egy pillanatra sem mondtam le a finomságokról. Ügyesen számolva szinte minden étel IR-barát változata beilleszthető a diétába, az eredmény pedig önmagáért beszél.  

ironwill.JPG

Érdemes gyakran visszatérni az oldalra, hiszen folyamatosan frissül! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ironwill.blog.hu/api/trackback/id/tr7415740148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása